luni, 23 ianuarie 2023

Rugă de iertare și protecție - Constantin Vasile Roman

 

Doamne, întoarce-i la bunătate și rugăciune pe toți vrăjmașii mei, mântuiește Doamne și miluiește pe toți cei ce mă urăsc, dosădesc și mă asupresc și nu-i lăsa pe ei să piară pentru mine, ticălosul.


Doamne fă-mă înțelept în lucruri, curajos în primejdii, răbdător în nenorocire, și smerit în propășire; dă-mi virtuți: credință, nădejde și dragostea!


Doamne Tatăl meu din ceruri, apără-mă și protejează-mă de orice agresiune, de orice tip. Îndepărtează urmările păcatelor mele și ale tuturor apropiaților mei și odată cu acestea alungă suferința necazurile și deznădejdea. Dăruiește-mi Doamne Tu care ești Omniprezent, Omnipotent, Omniscient: fericire, pace, sănătate și dragoste precum și puterea luminii Tale sfinte, acum și în viitor.

 

Apără-mă și protejează-mă, Doamne Tată Ceresc de orice agresiune de orice tip, de oriunde și oricând pentru a fi în curățenie și lumină, plin de iubirea Ta și de pacea și Sfântul Tău Duh pentru slava și gloria veșnică a numelui Tău.  


.

 

 

 

* A dosădi 1. învechit arhaizant Amărî, durea, mâhni, îndurera, întrista.

Un comentariu: