miercuri, 26 ianuarie 2022

Eu... Tu ... Noi ... Bahá’í - Rodica Muntenau

 

 

De ce m-am născut? Care-i menirea mea?

Am lumină în mine? Sunt o fărâmă de stea?

Báb, … Bahá’u’lláh, ... `Abdu’l-Bahá, … Bahá’í,

De  nu-I cunoști deschide-ți inima și … Hai!

Când eu I-am cunoscut m-anvăluit Iubirea

Și-o voce mi-a șoptit ”Salvează Omenirea!”

Și tu vei putea căci Dumnezeu ți-a revelat

Prin dragul său Profet, Cuvânt Adevărat!

El m-a ghidat, mi-a oferit o cheie

Ce-n suflet întristat m-a răscolit scânteie

Mi-a demonstrat că Pacea coboară-ntâi în noi

Că Unitatea vine când eu muncesc și pentru Voi

Cu El am sădit în mine copacul cu virtuți

Ș-apoi cu aceste fructe am hrănit tare mulți.

Am sorbit din Oceanul Sfânt al cuvintelor Lui

Ș-apoi am dăruit Lumina cunoașterii oricui

M-am rugat Lui, mulțumind pentru clipa trăită

Și-apoi am trăit pentru oameni și am fost iubită.

Cu modestie și-altruism te sfătuiesc acum

Să Îl slujești cu abnegație, mereu, oricum

Atunci când noi prin fapte vom cunoaște o lume vie.

Pe Pământul Salvat va răsări o Împărăție

Împărăția lui Bahá  - a cărui fundament

`Abdu’l-Bahá l-a inițiat,  Bahá’u’lláh fiind arhitect

Iubirea, lumina, credința din inima noastră

O fac să crească spre zarea albastră.

 

 

.

Un comentariu: