sâmbătă, 25 iulie 2020

... - Marta Filep Rudamas

....

Desearia que hoy me llenaras de ti.
Desearia no tener este cielo gris
Que pudiera remontarme a aquellos momentos
En los cuales solo prevalezcan tus palabras

Y llenarme de ellas
Volar con ellas
Saber que independientemente de donde este
Sera su brisa  la que alegre mi alma,
Y me lleven a ese lugar
Donde pueda desprenderme de todo
Y dejar que se llene con la luz de tu voz....


...


Aș dori ca azi să fiu copleșită de prezența Ta 
Mi-aș dori ca cerul să nu fie gri 

Să mă pot întoarce în acele momente
În care să predomine doar cuvintele Tale
Și să mă umplu de ele
Să pot zbura cu ele
Și să știu că indiferent unde mă voi afla
Adierea lor va fi cea care o să bucure sufletul meu,
Și să mă ducă în acel loc
Unde voi putea să fiu detașată de toate
Și să-i las să se umple cu lumina vocii Tale ...



.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos și impresionant! Doar poezia poate spune ceea ce altfel ar rămâne pe veci nespus. Îți îmbrățișez sufletul, dragă Marta!

    RăspundețiȘtergere